Sunday, May 1, 2011

Random Chillout

Tak nasťahovaní v podnájme milom malom útulnom. Po dobe hľadaní práce a pohovorov, po skúsenosti s prácou v kaderníctve som sa rozhodla hľadať niečo kreatívnejšie a pre mňa zábavnejšie a čo sa stalo? Našla som :) . Po zdĺhavom výberovom konaní, po troch kolách na pohovoroch som módna poradkyňa v Promod. Je to milá elegantne jednoduchá francúzska značka a po mojom Topshop ♥ jej snáď prídem na chuť. Teším sa na skúsenosť s touto prácou. Mám od nich pár kúskov a musím povedať, že kvalita a štýl tejto značke nechýba :) tak ľudia EnJoy!


T-shirt: Savida, Skirt: Fishbone, Boots: F&F, Sweater: Zara, Accessories: Primark irl. 




                                                                          in Zoo                                      


Holiday Home ♥




2 comments:

  1. Já mám Promod ráda, i když to není úplně má cenová studentská skupina ;) Naštěstí i v sekáčích se dá občas potkat. Ať se v nové práci líbí!

    ReplyDelete
  2. ďakujeem :) milujem sekáče!! ♥

    ReplyDelete